Lisa Bos is onze nieuwe Zakelijk & Artistiek leider

Lisa Bos is de nieuwe Artistiek & Zakelijk leider van De Basis. Vanaf maart zal ze 4 dagen in de week te vinden zijn in De Basis om samen met alle muzikanten en andere betrokkenen De Basis te vormen tot een stevig fundament waar muzikaal Nijmegen jaren op voort kan bouwen.

Wie is Lisa Bos?
Hoewel ik als puber altijd al aan de radio gekluisterd zat om op het juiste moment de cassetterecorder aan en uit te zetten en zo mijn eigen mix-tapes te maken, kreeg ik pas op mijn 27e mijn vrienden zo ver om mee naar Lowlands te gaan. Daar stuiterde ik van band naar optreden en liet het muziekvirus mij niet meer los. Mijn werkende leven was ik gestart in de pensioenwereld, maar omdat ik niet echt trots was op wat ik deed had ik inmiddels de overstap naar Podium Mozaïek gemaakt, het multiculturele podium waar ik verantwoordelijk was voor de productie en zakelijk verhuur. Omdat de muziek lonkte leidde ik in mijn vrije tijd het regionale muziekfestival Mixtream in Heerhugowaard en werd ik bestuurslid van Stichting GRAP (Groepenraad Amsterdamse Popmuziek), de belangrijkste schakel in de ontwikkeling van popmuziektalent in Amsterdam, waar ik menig opkomend bandje ontdekte. Deze nevenactiviteiten zorgde ervoor dat ik bij Gebr. de Nobel, het poppodium van Leiden, als Hoofd operationele activiteiten & financiën terecht kwam en vervolgens als lid van het managementteam van de Melkweg verantwoordelijk werd voor alle publieksdiensten van de Melkweg. 
 
Ik houd ervan orde te scheppen in de (creatieve) chaos en samen met anderen te bouwen aan een stevige organisatie. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met alle muzikanten en andere betrokkenen De Basis te vormen tot een stevig fundament waar muzikaal Nijmegen jaren op voort kan bouwen en waarbij De Basis de plek wordt waar vele mooie samenwerkingen, optredens, opnamen en doorbraken uit zullen voortvloeien.
 
Tot binnenkort!
04-03-2022

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen